Partnerek

Honlapkészítés

Cégbemutató oldalak

Központban a vevőszerzés és megtartás! Kiemelt figyelmet fordítunk az igényes és ergonómikus kialakításra. Weboldalainkhoz tárhelyet kínálunk és szövegírást is vállalunk!

Komplex webes portálok

Hírek, cikkek, felhasználói fiókok, hírlevélküldés és sok más kreatív megoldás. Akár egyedi tartalomkezelőt és webalkalamazásokat is készítünk. Nem ismerünk lehetetlent!

Elektronikus kereskedelem

Webshop-modulok beilesztése, konverziómérés és landing-oldalak. Ezen kívül ügyfeleink igényeire szabott webalkalmazásokat készítünk.

  • ingyenes konzultáció akár az ön irodáJában

  • Keresőbarát programkód: jobb google-helyezések

  • Tartalomkezelő rendszer: szerkeszthető weboldalak

  • Szabványkövető programkód

  • Domain és tárhely ügyintézés

  • 1 év garancia weblapjaink hibamentességére

  • igény esetén szövegírás és fotózás

  • a határidőket rögzítjük és pontosan betartjuk

  • teljes körű elégedettségi garanciát vállalunk

Filozófiánk

Az NGW olyan webfejlesztő cég, ahol a honlapkészítés nem egy programozó elgondolása alapján történik. Önnel közösen dolgozzuk ki az online megjelenés koncepcióját, majd látványterveket készítünk, a programozás csak ezek után indulhat meg. A fejlesztés során folyamatosan tájékoztatjuk a készülő honlap állapotáról, hogy azt kapja, amit szeretne.

Ezt kínáljuk weboldalainkhoz

A honlapokat alapvetően három látványtervvel készítjük, de természetesen lehetőség van több vagy kevesebb tervet kérni. Nálunk a honlapkészítés mindig keresőbarát weboldalakat jelent, ez nagymértékben megkönnyíti a későbbi keresőoptimalizálást. A weboldalakhoz a várható forgalomhoz illeszkedő tárhelyszolgáltatást kínálunk, illetve lebonyolítjuk a domainregisztráció teljes folyamatát. Ügyfeleinknek minden szükséges grafikai elemet biztosítunk, beleértve a képeket is. Ha kulcsrakész honlapot szeretne, még a szövegezést is elkészítjük Ön helyett!

A felhasználóbarát weboldal

Ez mindenképp kulcskérdés! Célunk, hogy a weboldal könnyen áttekinthető, a navigáció pedig egyszerű legyen. A legújabb trendeket szemelőtt tartva, ügyfeleink konkurenciáját megvizsgálva készítünk honlapokat. Még a legegyszerűbb weblapjaink esetében is ügyelünk a professzionális megjelenésre, mert úgy gondoljuk, hogy a designban nem érdemes kompromisszumot hozni.

Szerkeszthető honlapok

Felhasználóbarát és nyílt forráskódú cms (tartalomkezelő rendszer) segítségével biztosítjuk, hogy bárki, aki alapvető számítógéphasználói ismeretekkel rendelkezik, könnyen szerkeszthesse weboldalát. Elég annyi tudás, amennyi egy Word dokumentum létrehozásához kell, s máris ingyen, programozói segítség nélkül módosíthatja weboldala tartalmát.

Örömmel vesszük, ha személyesen megismer bennünket, még akkor is, ha üzlet nem köttetik. Nem csak irodai találkozó lehetséges, hanem nyitottak vagyunk egy belvárosi kávézásra is. De az Ön irodájában is találkozhatunk, ha az Budapesten vagy közelében van. Erre csütörtökönként van mód.




3+4

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!










3+4

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!







3+4

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!








3+4

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!





3+4

Itt felteheti a kérdéseit és üzenhet nekünk!




3+4

NGW Capital Kft.

Irodánk: 1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.

Székhely: 1126 Budapest, Királyhágó u. 5/A Adószám: 11716723-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-931408
Bankszámlaszám: Erste Bank
11600006-00000000-39333427

Honlapkészítés garancia


Bemutatkozik az NGW Capital Kft

A webstúdiók többségével ellentétben a teljességre törekedve közelítjük meg partnereink igényeit; az online megjelenésre mint összetett feladatra tekintünk. Úgy gondoljuk, hogy nem elég egy kifogástalan weboldal, ha az nincs a világosan meghatározott marketingstratégiába illesztve. Nálunk az informatikai feladatok megoldását marketinges ismeretek támogatják annak érdekében, hogy az Ön cégének webes megjelenése minden tekintetben kifogástalan legyen!

Partnereinket nem terheljük túl az informatikával, mert úgy gondoljuk, hogy a webfejlesztésnek a programozás csupán eszköze, és nem pedig célja. Akárcsak az autók esetén: a vevő minőséget és megbízhatóságot vár el, a műszaki részletek hadd tartozzanak a szakemberekre!

Ügyfeleink tőlünk komplett megoldásokra számíthatnak, amibe egyaránt beletartozik a webfejlesztés, az online marketing, a tanácsadás és a grafikai tervezés.

Hitvallásunk, hogy a felelősségteljesen végzett munka, a tisztességes magatartás és a nyílt kommunikáció hosszútávon mindig kifizetődő és meghozza a gyümölcsét. Hosszútávú, kölcsönös bizalmon és tiszteleten alapuló partnerségeket kívánunk kialakítani ügyfeleinkkel, s ennek egyik sarokpontja a mellébeszélés nélküli, mindig nyílt és világos kommunikáció.

Munkánk során egyértelműen meghatározzuk a projekt sikerében vállalt felelősségünket. Széleskörű garanciális feltételeket vállalunk, ezzel is kinyilvánítva, hogy felelősnek érezzük magunkat partnereink sikeréért. A fejlődés elkötelezettjeiként értékeljük a partnereinktől kapott visszajelzéseket, és megköszönjük az építő jellegű kritikát is.

Ezt gondolja át a honlapkészítés előtt!

Cégét online névjegykártyaként kívánja csupán bemutatni vagy eladni is szeretne a weboldallal? Ha csak be szeretné mutatni a cégét, az egy csekély összegű honlappal is megvalósítható, ha azonban értékesítési céljai vannak, az feltétlenül komolyabb tételt jelent.

Ha új weblap fejlesztésében gondolkodik, el kell döntenie még indulás előtt, hogy milyen domainnevet választ. A domain megköti a felhasználóját, mert nem célszerű a honlap elérését rendszeresen megváltoztatni. Ugyanakkor később is lehet új domaint választani.

Ugyancsak lényeges, hogy a készülő honlaphoz milyen tárhelyszolgáltatást választunk. A legtöbb esetben elegendő az osztott tárhely, míg a webshopok esetében szükség lehet a virtuális vagy saját szerverre. Segítünk ebben is!

Frissítések... Lesz önnek ideje erre? Meg szeretne tanulni egy tartalomkezelőt, vagy inkább ránk bízna minden szerkeszteni valót? Általában úgy készítjük a weboldalakat, hogy azokat ügyfeleink is könnyen tudják szerkeszteni különösebb informatikai ismeretek nélkül.

Bővíthetőség, keretrendszer: ez összefügg a fentiekkel! Ha olyan rendszerben dolgozunk, ami könnyen bővíthető, akkor később jutányosan adhatunk új funkciókat a weblaphoz, nem fognak olyan költségek felmerülni, mint egy új webfejlesztés során. Ha azonban a weboldal készítés elején nem tisztázzuk, hogy később különleges igények merülhetnek fel, nem biztos, hogy a legjobb platformot választjuk.

Mi a webergonómia?

A webergonómia annak a "tudománya", hogy a weboldal tartalmi felépítése és elrendezése (navigáció, szövegezés, képek, videók) hogyan alakíthatóak ki a felhasználó céljainak megfelelően. Végső cél a weboldal készítése során természetesen a legmagasabb konverzió elérése. A webergonómia tárgyába tartozik a szövegezés is: ne legyen túl terjengős, legyen lényegre törő és jól tördelt. Alapvető webergonómiai szempont a webfejlesztés során, hogy a honlap menüpontjai legyenek logikusak és jól láthatóak. Egy weboldal készítése esetén a design kialakítását meg kell, hogy előzze a célcsoport kiválasztása, majd az elkészítendő honlap pozícionálása. A weboldal kialakítása során érdemes erre kifejezetten ügyelni, hiszen az életkor és társadalmi rétegződés szerint más-más szín- és formavilág tekinthető ergonomikusnak. A webanalitkai szoftverek segítséget nyújtanak annak eldöntésében, hogy mi az ergonómikus: az A-B tesztek segítségével két szövegezés vagy grafikai megoldás konverziója mérhetővé válik.

Mit jelent a konverzió a weben?

A konverzió mutatója lehet bármely olyan releváns célnak, amit kitűzünk egy értékesítési folyamatban. Lehet konverziós cél az árajánlatkérés, hírlevél-feliratkozás, vagy akár az elektronikusan történő szobafoglalás. A konverzió mérése történhet a weboldalon vagy akár emailekben. A konverzió javítása véget nem érő folyamat, hiszen mindig lehet jobb és jobb eredményeket elérni. A konverziós ráta mindig relatíve értelmezendő; lehet 1%-alatt is jó, de más esetekben 5% is kevés. A webfejlesztés során a webergonómiai szempontokat és a szövegezés minőségét éppúgy figyelembe kell venni, mint ezer más, a hagyományos marketinghez kötődő jól bevált stratégiát. Millió ilyen lehetőség van, amiket a weboldal átalakítása során is fel lehet használni: a bizalmat növelő beszámolók, referenciák, fotók feltöltése, kedvezmények hirdetése, de akár egy „kattints ide” gomb is segíthet.

Milyen egy ergonómikus weboldal?

A weboldalaknál különösen nagy szerepet játszik az első benyomás, ha ugyanis az nem nyeri el a látogató tetszését, azonnal tovább fog navigálni. Ezért sosem javasoljuk, hogy a kezdőoldalon ’belépés’ vagy ’tovább’ gomb szerepeljen. Aki ugyanis a keresőből, vagy bárhonnan a weboldalra navigál, jó okkal teszi azt, minek egy újabb kattintással igénybe venni? A főoldal átláthatósága, ergonómiája roppant fontos, akárcsak a menüpontok azonnali áttekinthetősége. Az emberek egy új honlapra kattintva először egy, már jól bevált útvonalat járnak be szemükkel, s ott szeretnének nekik szükséges navigációs pontokra, menüpontokra lelni. Ez az útvonal jellemzően balról-jobbra, s egyszerre föntről lefelé irányul. Ennek a konvenciónak be nem tartása elnavigáló látogatókhoz fog vezetni.

Ha a menüpontok jók, a menüstruktúrának is megfelelőnek kell lennie, nem elég, hogy logikus legyen, fontos az is, hogy ne legyen túl mély. Általában háromszintű az a linkmélység, ami még nem nehezíti a navigációt. A navigáció kérdéséhez tartozik, hogy különösen fontos az, hogy a kapcsolattartási adatok azonnal elérhetőek legyenek, s érdemes minden lehetőséget feltüntetni.

A weboldal készítése során nagy hangsúlyt érdemes fektetni az esztétikumra! Azok számára a céget nem ismerik, a weboldal az első kiindulási pont. Számukra a weboldal mutatja meg a tág értelemben megfogalmazott vállalati identitást. Ebbe beletartozik a vállalati attitűd, a vállalati design és a vállalati kommunikáció, a weboldal pedig mindezt felöleli. A cirádás betűk és csili-vili megoldások csak akkor megengedettek, ha nem mennek a felhasználó-barátság rovására: az egyszerűségre törekvő, minimalista design a honlapok esetében gyakran előny. A legjobb színválasztás és tipográfia ugyancsak nem írható le általánosságban, de a legfontosabb az, hogy megfeleljen a célcsoport elvárásainak, erre a grafikusnak rá kell éreznie.

Ugyanez ez igaz a honlap szövegezésére is, a megszólítás, a tágan értelmezett üzenet általában a medián-vevőt kell, hogy megcélozza. Az immateriális javakat kínáló weboldalaknál még nagyobb a hangsúly az illúzió eladásán, és az ehhez szükséges szubjektív kockázat csökkentésén. Aki például szállást készül foglalni online, két dolgot biztos nem szeretne: csalódni és pórul járni. A csalódást a kisebb hiányosságok tekintetében értem, a póruljárás pedig teljes kiábrándulást jelent. A szolgáltatások értékesítésénél, ha nem elég informatív a honlap, az információhiány bizonytalanság melletti döntéssé tenné a vásárlást. De ki venne igénybe egy bizonytalan szolgáltatást? A honlapkészítés során kellő figyelmet kell fordítani a feltöltött képekre, leírásokra, melyek a kockázatokat csökkentik. A konverziós célok figyelésével pont ezt nézhetjük: ki valósítja meg őket, s ki navigál tovább egy másik, vonzóbb weboldalra. A szubjektív biztonság részben megnyilvánul a weboldal minőségében, hiszen az igényes honlap-igényes szolgáltató gondolati asszociációt vált ki az egyénekben.

Arra is érdemes hangsúlyt fektetni, hogy aki a lényegi információkra kíváncsi, az könnyen rá is találjon azokra: vagyis az alapvető információ > részletezés irányban érdemes haladni a weboldalon. A honlapkészítés során ez megoldható görgetéssel vagy almenük létrehozásával.

A weboldalon megjelenő tartalom a PR és reklám határterülete, kommunikációnk részben általános ismertetés, részben konkrét, amennyiben a terméket részleteiben mutatjuk be, de a weboldal designja, ami az atmoszférát hivatott leképezni, inkább az elvont kommunikációt példázza.