Partnerek

Seo tanfolyam

A SEO-tanfolyam célja

A tanfolyam végére jelentős tudással fogsz rendelkezni a keresőoptimalizálás terén. Nem csak az elmélettel leszel tisztában, de saját vagy kliensed weboldalát hatékonyan előre fogod tudni juttatni a Google találati listáján. A saját tudásodból fogod tudni megvalósítani azt, amit a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek néha sokszázezrekért végeznek el.


Gyakorlatorient szeminárium

Mert nem klasszikus elméleti, tantermi előadásról van szó. Sokkal inkább egy gyakorlatias SEO tanfolyamról, ahol valós, az életből vett példákon keresztül tanítunk meg weboldalakat optimalizálni. Konzultáció-jellegű a szeminárium, mert egy kurzuson maximum 5 hallgató vesz részt, így mindenkinek marad ideje, hogy akár párbeszédes formában feltegye kérdéseit.
Műhelytitkokba avatunk be, eláruljuk, hogy sikerült ügyfeleink weboldalait előre juttatni a találati lista legjobb helyezéseibe. Minden olyan apró fortélyt felfedünk, amit valaha is használtunk a keresőoptimalizálás során!


kep
  • kis csoportokkal közvetlen légkört teremtünk

  • valós esetekkel mutatjuk be az optimalizálást

  • felmerülő kérdésiedre konkrét válaszokat kapsz

  • Szakértőtől tanulhatsz: gyakorlati tudáshoz jutsz

  • Vállalkozóknak

    Weboldalad szeretnéd “csináld magad” módon optimalizálni? Jó helyen jársz!

  • Webfejlesztőknek

    Webfejlesztő vagy, és ügyfeleidnek szeretnél keresőoptimalizálást
    nyújtani? Jó helyen jársz!

  • Szakmaváltóknak

    Ha keresőoptimalizálással szeretnél hivatásosan foglalkozni, s ezért
    tanulnál? Jó helyen jársz!

  • Érdeklődőknek

    Tudásodat tágítanád, megismernéd, hogyan készülnek a keresőbarát weboldalak? Jó helyen jársz!

Ezeket mind részletesen tárgyaljuk a keresőoptimalizálás-tanfolyamunkon


  1. A keresőmarketing és SEO meghatározása és szerepe

    • A keresőoptimalizálás helye és szerepe a marketing- és értékesítési stratégiában
    • A keresőoptimalizálás jelentősége a keresőmarketingben
    • A keresőoptimalizálás mint marketing és pr eszköz stratégiában
  2. A weblap át/kialakítása: a helyes struktúra megvalósítása

    • Amit a Google keresőjéről tudni lehet: tények, vélekédések és sejtések
    • A helyes struktúra különböző weboldalak esetében (webshop, microsite, portál)
    • A keresőoptimalizálás mint marketing -és PR-eszköz
    • Navigáció és menüszerkezet: aloldalak, aldomainek és belső linkstruktúra
  3. Linkek, linkhálózatok és értékük

    • A helyes linképítési stratégia megválasztása
    • Linkek erejéről részletesen: PageRank, relevancia, szövegkörnyezet és bizalom
  4. Külső tényezők

    • A domian-név és végződések
    • A weboldal / domain kora és előélete
    • A Google-dance
    • Sandbox-effektus
  5. A weboldal szövegezése, tartalma és a kulcsszóarány

    • A kulcsszavak kiválasztása
    • Eszközök és SEO-barát szövegírás
    • Long-tail kulcsszavak
    • Kulcsszóarány különböző típusú weboldalak esetében
  6. SEO-eszközök bemutatása

    • Különböző SEO-eszközök, pluginok bemutatása
    • Google Webmaster Tools alapok
    • Helyezésvizsgálók
    • A Google Analyitics alapjai
    • CopyScape
  7. A Google-bizalom

    • Pár szóban a PageRank-ről
    • Bizalom és átirányítás, keresőbarát átirányítás, tartalomfrissítések
    • Az authority-státusz
  8. Hitek és tévhitek

    • A helyezést befolyásoló és nem befolyásoló tényezők
  9. A versenytársak optimalizálásának elemzése

    • Mire optimalizál a konkurencia?
    • Konkurens weboldalak kora és linkelése
    • Melyek a könnyen és melyek a nehezen legyőzhető konkurensek?
  10. Büntetések, visszasorolás és hibák az optimalizálásban

    • Duplikáció
    • ”Lopott” szövegezés és kivédése
    • Spam
    • White-hat / black-hat optimalizálás: tiszta és nem tiszta módszerek
    • A SEO változásai az elmúlt években: Panda és Pingvin algoritmus-frissítések
  11. A SEO mint foglalkozás / üzlet

    • Esettanulmányok ismertetése, beszélgetés a SEO-témáról
    • A SEO-szolgáltatás árzása
    • Jellemző ügyfél-igények és a keresőoptimalizálás során
  12. A hallgatói kérdések megvitatása

Helyszín

Belvárosi irodánk a WestEnd Hiltonnal szemben:
1137 Budapest, Radnóti Miklós u. 2, 7. emelet.


Időpontok

2013. június 15.
2013. június 22. (tervezett, alternatív időpont)


Szombaton reggel 9-ről délután 5 óráig tart a kurzus. Havonta ~2 alakalommal indul a jelentkezők számától függően.


Feltételek

Fizetési feltételek: a kurzust megelőző héten szerdáig meg kell érkezni kurzus teljes összegének. Fizetni átutalással vagy személyes befizetéssel lehet irodánkban. Jelentkezésed a soron következő leghamarabbi kurzusra érvényes. Ha nem gyűlik össze a megfelelő számú jelentkező, abban az esetben értesítünk, és a befizetésed a következő induló kurzusra lesz érvényes. Ha az az időpont nem megfelelő, egy későbbi kitűzött kurzuson vehetsz részt

  1. Befizetés


    A tanfolyam előtti keddig kérjük, feltélten rendezd a befizetést!
    Összeg: 40.000 Ft.
    Kedvezményezett: NGW Capital Kft
    Sz.szám: 11600006-00000000-39333427
    Közlemény: cím és telefonszám, céges átutalás esetén a számlázási adatokat feltétlen küldd át nekünk emailben! Csak arra a címre tudunk számlát kiállítani, ahonnan az utalás történt!

  2. Regisztráció és részvétel


    Ha külön nem jelzed, a soron következő tanfolyamon biztosítunk számodra helyet. A tanfolyamot megelőző héten csütörtökig felhívunk, hogy megerősítsük a tanfolyam indulását. Ha nincs meg a kellő számú résztvevő, a következő indulási dátumú tanfolyamra vesszük fel a jelentkezésed.
    A tanfolyam indulási napján pedig reggel 9-kor szeretettel várunk irodánkban!