Partnerek

Seo tanfolyam

A SEO-tanfolyam célja

A tanfolyam végére jelentős tudással fogsz rendelkezni a keresőoptimalizálás terén. Nem csak az elmélettel leszel tisztában, de saját vagy kliensed weboldalát hatékonyan előre fogod tudni juttatni a Google találati listáján. A saját tudásodból fogod tudni megvalósítani azt, amit a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek néha sokszázezrekért végeznek el.


Gyakorlatorient szeminárium

Mert nem klasszikus elméleti, tantermi előadásról van szó. Sokkal inkább egy gyakorlatias SEO tanfolyamról, ahol valós, az életből vett példákon keresztül tanítunk meg weboldalakat optimalizálni. Konzultáció-jellegű a szeminárium, mert egy kurzuson maximum 5 hallgató vesz részt, így mindenkinek marad ideje, hogy akár párbeszédes formában feltegye kérdéseit.
Műhelytitkokba avatunk be, eláruljuk, hogy sikerült ügyfeleink weboldalait előre juttatni a találati lista legjobb helyezéseibe. Minden olyan apró fortélyt felfedünk, amit valaha is használtunk a keresőoptimalizálás során!


kep
  • kis csoportokkal közvetlen légkört teremtünk

  • valós esetekkel mutatjuk be az optimalizálást

  • felmerülő kérdésiedre konkrét válaszokat kapsz

  • Szakértőtől tanulhatsz: gyakorlati tudáshoz jutsz

  • Vállalkozóknak

    Weboldalad szeretnéd “csináld magad” módon optimalizálni? Jó helyen jársz!

  • Webfejlesztőknek

    Webfejlesztő vagy, és ügyfeleidnek szeretnél keresőoptimalizálást
    nyújtani? Jó helyen jársz!

  • Szakmaváltóknak

    Ha keresőoptimalizálással szeretnél hivatásosan foglalkozni, s ezért
    tanulnál? Jó helyen jársz!

  • Érdeklődőknek

    Tudásodat tágítanád, megismernéd, hogyan készülnek a keresőbarát weboldalak? Jó helyen jársz!

Ezeket mind részletesen tárgyaljuk a keresőoptimalizálás-tanfolyamunkon


  1. A keresőmarketing és SEO meghatározása és szerepe

    • A keresőoptimalizálás helye és szerepe a marketing- és értékesítési stratégiában
    • A keresőoptimalizálás jelentősége a keresőmarketingben
    • A keresőoptimalizálás mint marketing és pr eszköz stratégiában
  2. A weblap át/kialakítása: a helyes struktúra megvalósítása

    • Amit a Google keresőjéről tudni lehet: tények, vélekédések és sejtések
    • A helyes struktúra különböző weboldalak esetében (webshop, microsite, portál)
    • A keresőoptimalizálás mint marketing -és PR-eszköz
    • Navigáció és menüszerkezet: aloldalak, aldomainek és belső linkstruktúra
  3. Linkek, linkhálózatok és értékük

    • A helyes linképítési stratégia megválasztása
    • Linkek erejéről részletesen: PageRank, relevancia, szövegkörnyezet és bizalom
  4. Külső tényezők

    • A domian-név és végződések
    • A weboldal / domain kora és előélete
    • A Google-dance
    • Sandbox-effektus
  5. A weboldal szövegezése, tartalma és a kulcsszóarány

    • A kulcsszavak kiválasztása
    • Eszközök és SEO-barát szövegírás
    • Long-tail kulcsszavak
    • Kulcsszóarány különböző típusú weboldalak esetében
  6. SEO-eszközök bemutatása

    • Különböző SEO-eszközök, pluginok bemutatása
    • Google Webmaster Tools alapok
    • Helyezésvizsgálók
    • A Google Analytics alapjai
    • CopyScape
  7. A Google-bizalom

    • Pár szóban a PageRank-ről
    • Bizalom és átirányítás, keresőbarát átirányítás, tartalomfrissítések
    • Az authority-státusz
  8. Hitek és tévhitek

    • A helyezést befolyásoló és nem befolyásoló tényezők
  9. A versenytársak optimalizálásának elemzése

    • Mire optimalizál a konkurencia?
    • Konkurens weboldalak kora és linkelése
    • Melyek a könnyen és melyek a nehezen legyőzhető konkurensek?
  10. Büntetések, visszasorolás és hibák az optimalizálásban

    • Duplikáció
    • ”Lopott” szövegezés és kivédése
    • Spam
    • White-hat / black-hat optimalizálás: tiszta és nem tiszta módszerek
    • A SEO változásai az elmúlt években: Panda és Pingvin algoritmus-frissítések
  11. A SEO mint foglalkozás / üzlet

    • Esettanulmányok ismertetése, beszélgetés a SEO-témáról
    • A SEO-szolgáltatás árzása
    • Jellemző ügyfél-igények és a keresőoptimalizálás során
  12. A hallgatói kérdések megvitatása

Helyszín

Belvárosi irodánk a WestEnd Hiltonnal szemben:
1137 Budapest, Radnóti Miklós u. 2, 7. emelet.


Időpontok

2013. szeptember 7.


Szombaton reggel 9-ről délután 5 óráig tart a kurzus. Havonta ~1-2 alakalommal indul a jelentkezők számától függően.


Feltételek

A SEO-tanfolyamon való részvételhez programozási vagy mélyebb webes ismeretek nem szükségesek.

A kurzust megelőző héten szerdáig emailben vagy telefonon várjuk részvételi szándékod jelzését a tanfolyamra! Jelentkezésed a soron következő leghamarabbi kurzusra lesz érvényes. Ha nem gyűlik össze a megfelelő számú jelentkező, akkor értesítünk, és regisztrációd a soron következő kurzusra lesz érvényes. Ha az az időpont számodra nem megfelelő, akkor egy tetszőleges későbbi kurzuson vehetsz részt.

  1. Jelentkezés


    Legkésőbb a tanfolyamot megelőző szerdáig várjuk a jelentkezésed!
    Jelentkezéshez telefonálj vagy emailt küldj címünkre, az ngw[kukac]ngw[pont]hu címre! Ebben feltétlenül írd a meg a számlázási nevet és címet, mert erre állítjuk ki a díjbekérőt.
    Amennyiben kényelmesebb, személyesen is jelentkezhetsz és befizetheted a tanfolyam díját irodánkban, előtte azonban feltétlenül keress meg minket, hogy időpontot egyeztessünk!

  2. Regisztráció és részvétel


    Ha külön nem jelzed, a soron következő tanfolyamon biztosítunk számodra helyet. A tanfolyamot megelőző héten csütörtökig felhívunk, hogy megerősítsük a tanfolyam indulását. Ha nincs meg a kellő számú résztvevő, a következő indulási dátumú tanfolyamra vesszük fel a jelentkezésed.
    A tanfolyam indulási napján pedig reggel 9-kor szeretettel várunk irodánkban!